Skip to content
Back Home

Quality Assurance Center

  • Home
  • Profile
    • At a Glance
    • Visions, Missions, Goals, Motto and Service Level Agreement
    • Organizational Structure
    • Programs
    • Human Resources
    • Achievements
  • Quality Assurance
    • Documentation System
    • Audit
    • Management Review
  • Services
    • Internal Quality Assurance System (IQAS)
    • Internal Quality Audit
    • National Accreditation
    • International Accreditation/Certification
    • Quality Service
  • Complaints
  • Language: English
    • Indonesia Indonesia
    • English English
  • Search
Back Home

Quality Assurance Center

  • Search
  • Home
  • Profile
    • At a Glance
    • Visions, Missions, Goals, Motto and Service Level Agreement
    • Organizational Structure
    • Programs
    • Human Resources
    • Achievements
  • Quality Assurance
    • Documentation System
    • Audit
    • Management Review
  • Services
    • Internal Quality Assurance System (IQAS)
    • Internal Quality Audit
    • National Accreditation
    • International Accreditation/Certification
    • Quality Service
  • Complaints
  • Language: English
    • Indonesia Indonesia
    • English English
Penyerahan sertifikat peserta pelatihan EDUSQUAD oleh Dr. Tjokorde Walmiki Samadhi

As a concrete step in supporting international recognition at Universitas Brawijaya, Quality Assurance Center (QAC) held a preparation training to participate in international accreditation, which one is IABEE. In 2020, Universitas Brawijaya has a target to increase the number of study programs to get international recognition, both through accreditation and […]

EDUSQUAD Certification Training to Prepare International Accreditation

Universitas Brawijaya (UB) sebagai salah satu perguruan tinggi (PT) yang memiliki perkembangan pesat dalam jumlah program studi (PS), dituntut untuk selalu memelihara dan meningkatkan mutu layanan tri dharma PT. Upaya memelihara dan meningkatkan mutu ini harus dimulai dengan pengelolaan SPMI yang baik dan terukur, terutama dalam menghadapi akreditasi 4.0 dengan […]

Penguatan SPMI untuk Akreditasi PSDKU

Universitas Brawijaya (UB) sebagai salah satu perguruan tinggi unggulan di Indonesia, telah 12 tahun lamanya mengembangkan sistem penjaminan mutu internal (SPMI), menetapkan, melaksanakan, mengevaluasi, meningkatkan dan mengembangkannya secara terus-menerus. Hal ini merupakan salah satu bentuk pemenuhan UB terhadap Peraturan Pemerintah Nomor 4 Tahun 2014 tentang Penyelenggaraan Pendidikan Tinggi dan Pengelolaan […]

Audit Internal Mutu (AIM) Tahun 2019

Posts navigation

  • Newer posts Newer posts
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • …
    • 37
  • Older posts Older posts

Pusat Jaminan Mutu Universitas Brawijaya

Gedung Layanan Bersama UB Lantai 4

Jalan Veteran, Malang, JATIM, 65145

Telepon dan Faksimil (langsung)

+62-341-575797

email: pjm[at]ub.ac.id

PETA LOKASI

© 2021 Quality Assurance Center – All rights reserved

Powered by  – Designed with the Customizr theme